wariant podstawowy

Asystenci Catsclaw zajmą się takimi sprawami jak:

ZARZĄDZANIE DOKUMENTAMI

Wdrożenie i prowadzenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów w firmie. Nadzorowanie przepływu informacji i dokumentów

OBSŁUGA PISM URZĘDOWYCH

Obsługa korespondencji prowadzonej z urzędami. Analiza pism przychodzących z urzędów oraz przygotowywanie propozycji odpowiedzi na nie

SPOTKANIA SŁUŻBOWE

Organizacja spotkań służbowych poza siedzibą przedsiębiorstwa. Wybór odpowiedniego miejsca, rezerwacja i zlecenia dodatkowe (np. sprzęt)

WYJAZDY SŁUŻBOWE

Organizacja wyjazdu - poszukiwanie i rezerwacja najbardziej optymalnych środków transportu i noclegu. Wskazówki do poruszania się po mieście.

PRZYGOTOWYWANIE UMÓW

Tworzenie umów z partnerami biznesowymi, konstruowanie ich w taki sposób, by jak najlepiej zabezpieczały interesy naszego Klienta

OPINIOWANIE UMÓW

Wnikliwa analiza umów przygotowanych przez partnerów biznesowych Klienta - eliminacja niekorzystnych rozwiązań i propozycje ich zamiany

NADZOROWANIE ZLECEŃ

Nadzorowanie prac wykonywanych przez usługodawców Klienta, kontrola terminowości i jakości na poszczególnych ich etapach

OBSŁUGA ZEBRAŃ

Przygotowywanie zebrań, konferencji, spotkań okolicznościowych. Poszukiwanie miejsca oraz zapewnienie wszystkich niezbędnych sprzętów

REJESTRY I SPISY

Prowadzenie wszelkich wymaganych przez prawo oraz przydatnych dla Klienta spisów i rejestrów oraz ich bieżąca aktualizacja

wariant rozszerzony

W wariancie rozszerzonym znajduje się to, co w podstawowym, a ponadto:

KONTAKTY Z DOSTAWCAMI

Zamówienia usług i produktów, monitorowanie ich dostarczenia, obsługa posprzedażowa - dodruki, reklamacje, poszerzenie zlecenia itp.

PRZYGOTOWYWANIE OFERT

Opracowanie merytoryczne i graficzne ofert - zarówno ogólnych, jak również spersonalizowanych - dla konkretnego odbiorcy.

WYSTAWIANIE FAKTUR

Wystawianie i rozsyłanie faktur do kontrahentów naszego Klienta, faktury pro-forma, korygujące, zaliczkowe itp.

TELEFONY WIRTUALNE

Wdrożenie i monitorowanie systemu telefonów wirtualnych (np. jako numer stacjonarny do siedziby firmy, odbierany na komórce)

PRZYPOMINANIE O PŁATNOŚCIACH

Przypominanie kontrahentom Klienta o niezapłaconych fakturach - mailowo, a potem telefonicznie. Przygotowywanie wezwań do zapłaty

ZAKUPY DO SEKRETARIATU

Organizacja dostaw produktów spożywczych i biurowych na potrzeby sekretariatu Klienta. Poszukiwanie najlepszych i najtańszych dostawców

DZIAŁANIA CSR

Proponowanie i organizacja działań w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. Poszukiwanie najbardziej efektywnych działań

ZARZĄDZANIE E-USŁUGAMI

Współpraca z dostawcami internetowymi, monitoring umów na hosting, domeny itp., dbanie o synergię pomiędzy poszczególnymi kanałami

KALENDARZ FIRMOWY

Prowadzenie kalendarza z ważnymi wydarzeniami dotyczącymi przedsiębiorstwa, przypominanie o nich z odpowiednim wyprzedzeniem

Jak to działa?

Nasza współpraca opiera się na bardzo prostych zasadach:

01

ZLECENIE

Klient zleca nam wykonanie potrzebnej mu czynności telefonicznie, za pomocą sms czy poczty elektronicznej

02

UZGODNIENIE

Informujemy Klienta, w jaki sposób planujemy wykonać daną czynność, ustalamy szczegóły i priorytety

03

AKCEPTACJA

Klient akceptuje sposób wykonania czynności, może też wprowadzić dodatkowe kryteria lub wymagania

04

REALIZACJA

Wykonujemy czynność w ustalonym z Klientem czasie. Po zakończeniu wysyłamy raport z jej wykonania

Zlecenia zewnętrzne

Na życzenie naszych Klientów pomagamy znaleźć firmy wspierające ich w różnych obszarach:

STRONA WWW I HOSTING

Domeny, hosting oraz wykonawcy strony internetowej. Prowadzenie profilu w mediach społecznościowych

MATERIAŁY PROMOCYJNE

Dostawcy katalogów, broszur, wizytówek, informatorów, gazet i innych materiałów promocyjnych

GADŻETY FIRMOWE

Gadżety firmowe takie jak kubki, długopisy, notesy, parasolki czy inne produkty z logo przedsiębiorstwa

MARKETING

Prowadzenie zintegrowanego marketingu, zarówno on-line, jak i tradycyjnego. Zarządzanie promocją firmy

INFORMACJE PRASOWE

Przygotowywanie, redagowanie i wysyłka informacji prasowych dotyczących działalności przedsiębiorstwa

NEWSLETTERY

Przygotowywanie newsletterów dla kontrahentów, wysyłki marketingowe, korespondencja masowa

REKLAMA

Zarządzanie budżetem reklamowym, dobór mediów, przygotowanie odpowiedniej kreacji marketingowej

FINANSOWANIE

Poszukiwanie źródeł finansowania: dotacji, kredytów, funduszy z crowdfundingu. Wypełnianie wniosków

KSIĘGOWOŚĆ

Prowadzenie rachunkowości dla firm, doradztwo księgowe, wyprowadzanie na prostą zaległości

WNIOSKI DOTACYJNE

Poszukiwanie dotacji unijnych i krajowych, dostosowanie do wymagań, wypełnianie wniosków

MONITORING LEGISLACYJNY

Monitoring planów rządowych i samorządowych dotyczących branży Klienta, raportowanie zmian

PRZESYŁKI KURIERSKIE

Usługi kurierskie w wersji najbardziej wygodnej dla Klienta, negocjowanie cenników i zakresu usług

USŁUGI PRAWNE

Wybór kancelarii prawnej najbardziej odpowiedniej dla działalności Klienta, zlecenia stałe i jednorazowe

WYNAJEM LOKALU

Lokale w zależności od potrzeb i możliwości Klienta, zarówno z zasobów miejskich, jak też komercyjnych

IMPREZY FIRMOWE

Przygotowywanie dużych imprez firmowych (koncerty, biesiady itp.), zapewnienie wysokiego ich poziomu

CATERING

Posiłki dla pracowników - zarówno na co dzień, jak i na specjalne okazje (np. spotkanie wigilijne)

TARGI I KONFERENCJE

Monitorowanie targów i konferencji - tych, na których warto być i tych, na których warto się wystawić

REKRUTACJA

Poszukiwanie pracowników zarówno profesjonalnych, jak i niewykwalifikowanych, pierwsze fazy rekrutacji

OPROGRAMOWANIE

Bazy danych, aplikacje, systemy CMS - funkcjonalności, dokumentacja, nadzór nad pracami informatycznymi

TŁUMACZENIA

Tłumaczenia zwykłe i specjalistyczne, tłumacze przysięgli, duży wybór języków, krótkie terminy

UBEZPIECZENIA

Doradztwo ubezpieczeniowe, pomoc w wyborze najbardziej korzystnych polis, obsługa ubezpieczeniowa

GHOSTWRITING

Przygotowywanie tekstów, reportaży i wywiadów, redagowanie materiałów, korekta stylistyczna

PRZETARGI

Monitoring przetargów, raportowanie tych, w których mógłby wystartować Klient. Pomoc w dokumentach

ANALIZY I BADANIA

Analizy i badania rynku, rankingi branżowe, opracowywanie i pozyskiwanie różnego rodzaju danych

60

ZADOWOLONYCH KLIENTÓW

2000

WYKONANYCH ZLECEŃ

400

ZLECEŃ MIESIĘCZNIE

150

ZLECEŃ NADWYCZAJNYCH

CENNIK

Dużo lepsza jakość w dużo niższej cenie

WARIANT PODSTAWOWY

2499 zł

  • Do 20 zleceń miesięcznie
  • Zlecenia zewnętrzne
  • Dedykowany opiekun
  • 2 godziny konsultacji

WARIANT ROZSZERZONY

3999 zł

  • Do 40 zleceń miesięcznie
  • Zlecenia zewnętrzne
  • Dedykowany opiekun
  • 4 godziny konsultacji

DLA POCZĄTKUJĄCYCH

1299 zł

  • Do 10 zleceń miesięcznie
  • Zlecenia zewnętrzne
  • 1h konsultacji
  • Dla firm działających nie dłużej niż 12 miesięcy

Ceny abonamentu miesięcznego przy umowie rocznej. Należy do nich doliczyć podatek VAT.

ZAJMIJ SIĘ BIZNESEM, MY ZADBAMY O RESZTĘ